Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 marca 2012

Kolejne fotki z finału+pytania

Cześć,skończył się drugi sezon więc będę czasem dodawał galerie bohaterów TDA z drugiego sezonu.Dzisiaj jednak wrzucę parę znalezionych fotek.





























Tylko trzy znalazłem:D
1 pytanie które jest dla mnie najważniejsze dotyczy nowej gry z HOA.The Song of Dream.
Mam znaleźć jakieś trzy ukryte pomieszczenia za tym portalem w pokoju Niny.Jak ktoś wie to proszę o odpowiedź w komentarzu.To dla mnie naprawdę ważne.
2 pytanie dotyczy już TDA.Dlaczego Rufusa boli jak założy Maskę Anubisa?Może dlatego że nie jest wybrany?



















To na tyle.
Niedługo możecie się spodziewać galerii Niny z 2 sezonu.
Do zobaczenia:D

1 komentarz:

  1. Ej a wiesz gdze można je obejrzec bo u mnie w Bielsku jest dopero jak przeszli przez zamknięte drzwi

    OdpowiedzUsuń